Ta strona używa cookies

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.

Poznaj naszą politykę cookie.

OK, ROZUMIEM
Menu Mapa punktów Gazetka zaloguj się Ulubione (0) Szukaj
Szukaj

    Twój koszyk 0,00 zł - 0 produktów

    Reklamacje i zwroty

    W jaki sposób przebiega proces zwrotu produktu zakupionego na odległość? W jakich sytuacjach mogę skorzystać z prawa do rękojmi, a kiedy z gwarancji? Co zrobić, gdy kurier dostarczy mi produkt w naruszonym opakowaniu?

    W poniższej sekcji znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące obsługi posprzedażnej.

    Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

    1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

    3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę w załączniku nr 1 Regulaminu oraz poprzez formularz interaktywny.

    4. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem w formie elektronicznej na adres e-mail: bok@teletorium.pl lub pisemnej na adres: Teletorium Sp. z o.o., Sklep teletorium.pl, ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław. Oświadczenie to może również zostać wysłane w przesyłce wraz ze zwracanym towarem. W przypadku formularza złożonego za pośrednictwem e-mail Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi jego otrzymanie na trwałym nośniku.

    5. Zwracany towar należy przesłać na adres: Teletorium Sp. z o.o., Sklep teletorium.pl, ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław.

    6. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

    7. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

    8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    9. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

    10. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

    11. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 13 zł (według cennika detalicznego Poczty Polskiej dla paczki pocztowej ekonomicznej).

    12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

    13. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

    14. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu m. in. do umowy:

    a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    d. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    e. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    f. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    Wygodnym sposobem na złożenie stosownego oświadczenia jest skorzystanie z formularza interaktywnego, który dostępny jest pod poniższym linkiem:

     

    Przejdź do interaktywnego formularz oświadczenia o odstąpieniu umowy zawartej na odległość
     

     

    Reklamacje

    Klienci mają możliwość złożenia reklamacji poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres bok@teletorium.pl lub listu tradycyjnego na adres: Teletorium Sp. z o.o., Sklep teletorium.pl, ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław.

    Wygodnym sposobem na złożenie stosownego oświadczenia jest skorzystanie z formularza interaktywnego, który dostępny jest pod poniższym linkiem:

     

    Pobierz formularz reklamacyjny
     

    (formularz w edytowalnym pliku PDF - zapisz na dysku, wypełnij
    i prześlij go do nas mailem na adres: bok@teletorium.pl lub dołącz do reklamowanego towaru)

     

    Reklamacja z tytułu gwarancji

    Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym objęte są gwarancją producenta. Czas tej gwarancji oraz warunki przebiegu procesu reklamacyjnego określane są w dokumencie gwarancyjnym producenta lub na jego stronie internetowej. Aby zgłosić reklamację z tytułu gwarancji, klient może zgłosić się do autoryzowanego centrum serwisowego lub do producenta. Możliwe jest również zgłoszenie reklamacji do nas, jako pośrednika między użytkownikiem, a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej.

    Poniżej prezentujemy informacje dotyczące warunków gwarancji, jakie udzielają poszczególni producenci:

    HTC, Jabra, Kingston, Krusell, LG, Microsoft, myPhone, Nokia, Plantronics, Samsung, Sandisk, Sony.

     

    W celu przyśpieszenia procesu rozpatrywania reklamacji z tytułu gwarancji, zachęcamy Państwa do korzystania z autoryzowanych serwisów producentów.

     
    Wybierz producenta z poniższej tabeli

     

    Reklamacja z tytułu rękojmi

    Jeśli klient uważa, że zakupiony przez niego towar jest niezgodny z opisem lub jest uszkodzony, może złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Możliwe jest ubieganie się o obniżenie wartości produktu, jego naprawę lub wymianę. W takim wypadku należy złożyć reklamację poprzez formularz, drogą mailową lub pocztą tradycyjną ze wskazaniem na czym polega niezgodność produktu z umową. Ważne jest również wskazanie czy towar ma zostać naprawiony czy wymieniony na nowy. Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, klient powinien także dostarczyć reklamowany towar pod adres: Teletorium Sp. z o.o., Sklep teletorium.pl, ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław. Wszystkie koszty związane z wysyłką ponosi sklep.

     

    Reklamacja dostaw

    Wysyłane przez nas produkty są zawsze dobrze zabezpieczone. Przy odbiorze paczki należy jednak dokładnie sprawdzić czy przesyłka nie jest w żaden sposób uszkodzona, a także jeszcze przy kurierze upewnić się, że produkt jest w stanie nienaruszonym. Dopiero wtedy klient powinien podpisać potwierdzenie odbioru.

    W razie stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia paczki, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia. Jeśli natomiast po otwarciu przesyłki okaże się, że produkt jest wadliwy, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Jeśli wada została stwierdzona po tym, jak kurier odjechał, należy się z nim skontaktować i poprosić o ponowny przyjazd w celu spisania protokołu. Klient ma na to 7 dni od daty przyjęcia przesyłki. O fakcie uszkodzenia przesyłki lub produktu należy również powiadomić sklep, dzięki czemu przebieg reklamacji będzie sprawniejszy.

    Pełna treść regulaminu

     

    Zapisz się do newslettera
    i otrzymaj 10% zniżki!

    Kupon rabatowy możesz zrealizować dokonując zakupu produktów marek: Beeyo, Forever, GreenGo oraz Madsen House

    Dziękuję, już odbieram ten newsletter

    1