Ta strona używa cookies

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.

Poznaj naszą politykę cookie.

OK, ROZUMIEM
Menu Mapa punktów Katalog świąteczny zaloguj się Ulubione (0) Szukaj
Szukaj

    Twój koszyk 0,00 zł - 0 produktów

    Pomoc

    W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania związane z procesem zakupów, płatności, dostawy, odbiorów osobistych, zwrotów oraz reklamacji.

    Jeżeli chciałbyś uzyskać bardziej szczegółowe informacje, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: bok@teletorium.pl

    Wybierz interesujący Ciebie temat

    Zakupy

    Płatności

    Dostawa

    Odbiór osobisty

    Zwroty i reklamacje

     

     

     

     

     Zakupy

    Czy wybrany produkt jest dostępny?

     

    Każdy dostępny na naszym magazynie centralnym produkt posiada w e-sklepie aktywny przycisk: "Dodaj do koszyka". Przy produktach, które zostały wyprzedane umieszczono informację: "Produkt niedostępny".

     

     

    Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (BOK)?

     

    Z Biurem Obsługi Klienta (BOK) można skontaktować się drogą mailową, pisząc na adres: bok@teletorium.pl; telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu: +48 601 977 601 oraz poprzez kanał Live Chat. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

     

     

    Czy muszę posiadać konto, aby złożyć zamówienie?

     

    Aby dokonać zakupu w naszym sklepie internetowym, nie trzeba posiadać konta. Zamówienia można składać bez rejestracji. Zachęcamy natomiast do założenia konta, dzięki czemu otrzymasz dostęp do atrakcyjnych ofert, historii swoich zamówień oraz będziesz mógł zapisywać produkty na specjalnej liście życzeń.

     

     

    Czy mogę zmienić lub anulować zamówienia?

     

    Zamówienie można anulować do momentu, dopóki paczka nie została wysłana z magazynu centralnego.

     

     

    W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia?

     

    Status zamówienia można sprawdzić na stronie spedytora oraz w naszym e-sklepie. Moduł do śledzenia przesyłki jest dostępny w stopce strony.

     

     

    Co oznaczają poszczególne statusy zamówień?

     

    Podstawowe statusy zamówień:

     

    Złożone - to pierwszy status, w którym informujemy Ciebie o zakończonym procesie zakupu. System przesyła mailowo potwierdzenie listy wybranych produktów, sposobu płatności i metody dostawy.

     

    Opłacone - otrzymaliśmy na nasze konto płatność za zakupione produkty.

     

    Przyjęte do realizacji - na tym etapie nasi pracownicy przygotowują produkty do wysyłki. Następuje kompletacja zamówienia, pakowanie i generowanie listu przewozowego dla przewoźnika.

     

    Zrealizowane - przesyłka została nadana do wybranego w procesie zakupowym spedytora i jest w drodze do Ciebie. Od tej chwili możesz ją śledzić za pomocą przesłanego w mailu numeru listu przewozowego.

     

    Anulowane - zamówienie zostało anulowane i nie będzie realizowane.

     

    Dodatkowe statusy (dotyczą zamówień z odbiorem osobistym na wybranych stoiskach Teletorium):

     

    Złożone (odbiór osobisty) - to pierwszy status, w którym informujemy Ciebie o zakończonym procesie zakupu. System przesyła mailowo potwierdzenie listy wybranych produktów, sposobu płatności i metody dostawy.

     

    Przyjęte do realizacji (odbiór osobisty) - status dotyczy zamówień z odbiorem osobistym. Jeżeli wybrałeś "Odbiór osobisty", jako formę dostawy, to otrzymasz taki komunikat, kiedy Twoje zamówienie zostanie skompletowane i przygotowane do wysłania z magazynu centralnego do wybranego punktu odbioru u naszego Partnera Teletorium.

     

    Do odbioru - status ten informuje, że zamówienie jest przygotowane i oczekuje na odbiór na wybranym przez Ciebie stoisku Teletorium.

     

    Zrealizowane (odbiór osobisty) - status wysyłany jest w momencie, kiedy zamówienie zostało odebrane przez Ciebie ze stoiska Teletorium.

     

     

     

     

     Płatności

    W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?

     

    Płatności za zamówienie można dokonać kartą płatniczą lub e-przelewem za pośrednictwem systemu DotPay. W przypadku złożenia zamówienia z odbiorem osobistym, płatność można dokonać na stoisku Teletorium.

     

     

    Czy wybierając formę płatności e-przelewem lub karta płatnicza ponoszę dodatkowe koszty prowizji?

     

    Nie, przy tych formach płatności klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów prowizji.

     

     

    Czy za zamówiony produkt w e-sklepie (z opcją dostawy na stoisko Teletorium) mogę zapłacić kartą?

     

    Kartą można płacić na wybranych stoiskach Teletorium. Lista punktów, które posiadają terminal dostępna jest pod tym linkiem.

     

     

     

      Dostawa

    Jakie są koszty dostępnych opcji dostawy?

     

    Koszt dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi 15 zł, Poczty Polskiej 6,5 zł, Paczkomatów InPost 9,9 zł, Paczki E-commerce InPost 7,9 zł, natomiast za pośrednictwem usługi Paczka w Ruchu 6,9 zł. Dla zamówień powyżej kwoty 150 zł, transport jest darmowy.

     

     

    Jaki jest czas realizacji zamówienia?

     

    Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od wybranej opcji dostawy. W szczególnych przypadkach może on wynieść do 7 dni roboczych.

     

     

    Czy mogę zamówić produkty z wysyłką za granicę?

     

    Przesyłki realizowane są wyłącznie na terenie Polski.

     

     

     Chciałbym, aby przesyłka dotarła na inny adres niż podany podczas rejestracji. Czy mam taką możliwość?

     

    Na etapie składania zamówienia możliwe jest podanie innego, alternatywnego adresu dostawy.

     

     

     

     Odbiór osobisty

    Ile mam czasu na odbiór zamówienia w punkcie stacjonarnym?

     

    Zamówione produkty oczekują na odbiór przez 5 dni roboczych. Po tym czasie towar odsyłany jest na magazyn centralny. Jeśli klient z jakichś powodów nie może odebrać zamówienia w ciągu 5 dni roboczych, powinien skontaktować się mailowo z z Biurem Obsługi Klienta (BOK) Teletorium (bok@teletorium.pl).

     

     

    W jakich godzinach czynne są punkty odbioru osobistego?

     

    Odbiór zamówionej przesyłki na stoiskach Teletorium można realizować w dniach i godzinach pracy wybranego punktu. Dokładne informacje znajdują się w opisach poszczególnych punktów pod tym linkiem.

     

     

    Zamówiłem produkt w sklepie internetowym Teletorium. Kiedy mogę je odebrać na stoisku ?

     

    Zamówiony produkt wysyłany jest do wybranego stoiska Teletorium z magazynu centralnego, dlatego przewidywany termin odbioru wynosi 1-2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia.

     

     

     

      Zwroty i reklamacje

    W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

     

    Klienci mają możliwość złożenia reklamacji poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres bok@teletorium.pl lub listu tradycyjnego na adres: Teletorium Sp. z o.o., Sklep teletorium.pl, ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław. Wygodniejszym i szybszym sposobem na złożenie reklamacji jest również skorzystanie z formularza interaktywnego, który dostępny jest pod tym linkiem.

     

     

    Co jest potrzebne do złożenia reklamacji?

     

    Przy procesie składania reklamacji, np. wypełniając nasz interaktywny formularz, potrzebne będą informacje dotyczące m.in. towaru, daty złożenia zamówienia, numeru dowodu zakupu i opisu usterki/problemu.

     

     

    Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Ile mam na to czasu?

     

    Tak. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy zawartej na odległość, znajdują się w dziale: Zwroty i reklamacje oraz Regulamin sklepu.

     

     

    Jakie są warunki gwarancji?

     

    Produkty dostępne w ofercie sklepu Teletorium.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych o ile w konkretnej ofercie nie zaznaczono, że jest inaczej. Informacja o stanie produktu (nowy/używany) jest każdorazowo umieszczana w sposób jasny i zrozumiały dla Klienta zarówno na liście produktów jak i w opisie samego produktu. W przypadku rzeczy oznaczonych jako używane, wszelkie właściwości przedmiotu przedstawione w opisie oraz załączone zdjęcia stanowią cechy przedmiotu świadczenia i nie mogą być poczytywane za wadę fizyczną rzeczy.

     

    Poniżej prezentujemy informacje dotyczące warunków gwarancji, jakie udzielają poszczególni producenci:

    HTC, Jabra, Kingston, Krusell, LG, Microsoft, MyPhone, Nokia, Plantronics, Samsung, Sandisk, Sony.

     

    Zapisz się do newslettera
    i otrzymaj 10% zniżki!

    Kupon rabatowy możesz zrealizować dokonując zakupu produktów marek: Beeyo, Forever, GreenGo oraz Madsen House

    Dziękuję, już odbieram ten newsletter

    1